European Early Childhood Education Research Journal, 2022, Volume 30, Issue 1 (2022), Eliciting the voice of children from Birth to Seven
Στο αφιέρωμα αυτό ερευνητές από διάφορες χώρες και κοινωνικο-πολιτισμικά πλαίσια εξετάζουν, μέσα από μια κριτική οπτική, την εφαρμογή του Άρθρου 12 της Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για τα Δικαιώματα του Παιδιού. ‘Ένας από τους στόχους των συγγραφέων που συμμετέχουν στο αφιέρωμα είναι να φωτίσουν τις ιδιαιτερότητες και την πολυπλοκότητα της εφαρμογής του συγκεκριμένου άρθρου στην εκπαιδευτική πράξη.

European Early Childhood Education Research Journal, Volume 27, Number 3, June 2019, Special Issue: Participatory Pedagogies: Instituting children’s rights in day-to-day pedagogic development
Στο αφιέρωμα αυτό 10 συγγραφείς από διαφορετικά κοινωνικά, πολιτισμικά και γεωγραφικά πλαίσια εξετάζουν συμμετοχικές παιδαγωγικές μέσα από πολλαπλές οπτικές και μεθοδολογικά εργαλεία, αναδεικνύοντας τα χαρακτηριστικά αλλά και τα αποτελέσματα τους για την καθημερινή εκπαιδευτική ζωή παιδιών, γονέων και εκπαιδευτικών.

International Journal of Qualitative Methods, Vol. 19, 2020. Construction of "Children's Voices' in Qualitative Research
Το αφιέρωμα αυτό αποτελείται από ένδεκα (11) άρθρα τα οποία συζητούν τη συμμετοχή των παιδιών στη ποιοτική έρευνα. Αναλύονται ζητήματα όπως η δυσκολία συλλογής και ανάλυσης των ‘φωνών’ των παιδιών μέσω της ποιοτικής έρευνας, τα ηθικά διλήμματα που προκύπτουν όταν οι ερευνητές επιχειρούν να εκπροσωπήσουν τις φωνές των παιδιών και η πολυπλοκότητα της έννοιας της ‘παιδικής φωνής’.