Avgitidou, S., Kampeza, M., Karadimitriou, K., & Sidiropoulou, C. (2024). Pre-Service Teachers’ Beliefs about Children’s Participation and Possibilities for Their Transformation during Initial Teacher Education. Education Sciences, 14(3), 236. https://doi.org/10.3390/educsci14030236 | |
Avgitidou, S., Theodosiou, S., Lykomitrou, S., Sidiropoulou, C., & Karadimitriou, K. (2023). Voice - A digital open educational platform for supporting teachers’ professional learning: Design and evaluation. In EDULEARN23 Proceedings (pp. 6646-6651). IATED. https://doi.org/10.21125/ |
|
Avgitidou, S., Karadimitriou, K., Ampartzaki, M., Sidiropoulou, C., & Kampeza, M. (2024). University Teaching as a Site for Professional Learning of Teacher Educators: The Role of Collaborative Inquiry and Reflection within a Professional Learning Community. Education Sciences, 14(2), 207. https://doi.org/10.3390/ |
|
Αυγητίδου, Σ., Λυκομήτρου, Σ., Αλεξίου, Β., Μπιρμπίλη, Μ., Αμπαρτζάκη, Μ., Καμπεζά, Μ., ... & Θεοδοσίου, Σ. (2024). Ενίσχυση των συμμετοχικών πρακτικών στην προσχολική εκπαίδευση: Μετασχηματίζοντας την ερευνητική γνώση σε εκπαιδευτικό υλικό. Έρευνα στην Εκπαίδευση, 13(1), 111-124. https://doi.org/10.12681/hjre.37584 |
Συλλογικός Τόμος:
Αυγητίδου, Σ. (επιμ.) (2024). Κάνοντας πράξη το δικαίωμα των παιδιών να συμμετέχουν στη λήψη αποφάσεων: αναστοχασμοί και εκπαιδευτικές πρακτικές. VOICE Program.
(Κατεβάστε το εδώ σε PDF)