Παρουσιάσεις - Παραδείγματα >>

Με ποιους τρόπους μπορούν να συμμετέχουν τα παιδιά στις οργανωμένες δραστηριότητες; Πότε και σε τι ακριβώς; Ανακαλύψτε στη συγκεκριμένη παρουσίαση ποικίλες στρατηγικές και προτάσεις σχετικά με το πώς μπορεί να ενισχυθεί η συμμετοχή των παιδιών στην ανάπτυξη οργανωμένων δραστηριοτήτων. Αρχικά, εντοπίστε ποιες είναι οι δικές σας απόψεις για το θέμα. Στη συνέχεια, αξιοποιήστε τα παραδείγματα συμμετοχικών και μη συμμετοχικών οργανωμένων δραστηριοτήτων που παρουσιάζονται και αποσκοπούν να εμβαθύνουν στις προϋποθέσεις εξασφάλισης της ενεργητικής συμμετοχής των παιδιών στις οργανωμένες δραστηριότητες.

 

Ερευνητικά και αναστοχαστικά εργαλεία >>

Σε αυτήν την ενότητα παρουσιάζονται ποικίλα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να καταγράψετε και να αποτιμήσετε τη συμμετοχή των παιδιών σε οργανωμένες δραστηριότητες συνδυαστικά με τις δικές σας ενέργειες.
 
Για την καταγραφή της συμμετοχής των παιδιών σε ποικίλες οργανωμένες δραστηριότητες και να την σύνδεσή της με τις επιλογές σας στον σχεδιασμό, την οργάνωση και την εφαρμογή των δράσεων, χρησιμοποιήστε το εργαλείο αυτό-παρατήρησης.
 
Για την καταγραφή του είδους της αλληλεπίδρασης των παιδιών κατά τη διάρκεια της ομαδικής εργασίας δείτε την κλείδα παρατήρησης.
 
Για την αποτίμηση της δράσης των παιδιών στο πλαίσιο μιας οργανωμένης δραστηριότητας με τη βοήθεια αναστοχαστικών ερωτημάτων δείτε εδώ.
 
Για την αποτίμηση μιας δραστηριότητας δείτε σχετικά ερωτήματα εδώ.
 
Για να ξανασκεφτείτε τον τρόπο και τη διαδικασία επιλογής του περιεχομένου (θεματολογία) δραστηριοτήτων αξιοποιώντας σχετικά παραδείγματα και ερωτήματα για αναστοχασμό, δείτε εδώ.